۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۲۶

ویسی خبر داد:

آغاز فعالیت گشت هاي ويژه نوروزي شبكه بهداشت و درمان دلفان

آغاز فعالیت گشت هاي ويژه نوروزي شبكه بهداشت و درمان دلفان

نورآباد - خبرگزاری مهر: رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان از آغاز گشت هاي ويژه نوروزي بهداشت محيط اين شبكه با همكاري فرمانداري، شهرداري، اصناف و تعزيرات حكومتي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نورالدين ويسي ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: گشت هاي ويژه نوروزي هر ساله از اول اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا 15 فروردين ماه ادامه خواهند داشت.

وی افزود: در قالب اين طرح 25 نفر از كارشناسان اين مركز اقدام به بازرسي اماكن پذيرايي، اقامتي و تفريحي شهرستان در راستای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزي در اين ايام خواهند کرد.

ویسی افزود: مراكز بهداشتي درماني شهري و روستايي و پايگاههاي بهداشت شهرستان در راستاي خدمات بهتر به مردم وظيفه حفظ و ارتقاي وضعيت بهداشتي اماكن پذيرايي، اقامتي، تفريحي و تاريخي شهرستان را بر عهده دارند.

رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان بر ضرورت نظارت دقيق و مجدانه كارشناسان تاكيد كرد و افزود: با توجه به اهميت موضوع كه با سلامت مردم مرتبط بوده هر ساله طرح بسيج نوروزي در اين شهرستان به اجرا در مي آيد و كارشناسان از ساعت اوليه صبح تا 20 شب اقدام به بازرسي از اين اماكن می کنند.

ويسي ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مي توانند گزارشهای خود را از طریق سامانه 1490 به كارشناسان اطلاع دهند.

کد خبر 2245718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha